• escooter.de
  • 🗲 eScooter eBikes eMobile seit 1998 🗲 ℹ

On- Off switch Schalter TRAVELSCOOT

Lagernd 🗸
On_Off_2018_1.jpg
55,00 € *

inkl. MwSt. zzgl. Versandkosten

Lagernd🗸 Test möglich, Lieferzeit 2-3 Tage ⛟ **

  • 12516
SCOOTER SIND MIT LADEGERÄT & AKKU Wir liefern geprüft & komplett mit Ladegerät & Akku
SCHNELLER VERSAND VON LAGERNDER WARE Bestellungen lagernder Ware werden Mo-Fr binnen 24h versendet
14 TAGE RÜCKGABERECHT BEI ONLINEKAUF Retourware muss neuwertig im Wiederverkaufszustand sein!
Schalter mit Vorwärts- und Rückwärtseinstellung. Hier neueste Ausführung die auch anstatt dem... mehr
Produktinformationen "On- Off switch Schalter TRAVELSCOOT"
Schalter mit Vorwärts- und Rückwärtseinstellung. Hier neueste Ausführung die auch anstatt dem alten roten runden An- Ausschlater funktioniert.
Weiterführende Links zu "On- Off switch Schalter TRAVELSCOOT"
Zubehör
Fragen 2
Lesen Sie von weiteren Kunden gestellte Fragen zu diesem Artikel mehr

Frage Stellen

Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.

Beantwortete Fragen

Frage von Herr B*** , Datum: 25.07.2021

I bought my Travel Scoot from you about six years ago. The round on/off button has stopped working properly. I need a replacement. I see that it is out of stock. Can you please advise 1 When will it be in stock again; or failing that 2 Provide a circuit or connection diagram. Thank you. Best wishes Bob July 25, 2021

Antwort des Shopbetreibers

Dear Bob, we expect to get new on-off buttons within the next week - you can order the new version then that fits even (if you do not mind the optical difference). Please check the availability of this item end of July 21. Sorry to inform you that there is no wiring diagram since we just exchange parts. With best regards TravelScoot sales EU / escooter.de

Frage von Herr W*** , Datum: 27.03.2020

I need a new on off reverse switch under warranty as mine only works in reverse when I wiggle the wire please could you tell me how I go about getting one I have already emailed what I thought was your head office and they told me to contact you Regards Richard I am in the uk tel 07761839390

Antwort des Shopbetreibers

Dear Richard, the common process to see if an item is broken by wrong production (that is warranty then) or by wrong treatment (that is no warranty then) is if you send us the broken item. Then we check it and if the switch is not working without external influences we will exchange it for free and refund standard postal costs. If the item has a tangled or injured cable for example it is caused by external treatment and no warranty. You may even order this item in the first step and send back the broken item following when you exchanged it. We will rate it the same way concerning warranty.. With best regards from Bernd / escooter.de TravelScoot sales

Frage stellen